Teckningar och målningar


Kommentarer
Postat av: Therese Persson

DU ÄR SÅ DUKTIG!!!

SER FRAM EMOT MIN NÄSTA BESTÄLLNING! =)

2009-05-30 @ 15:46:33
Postat av: Carola

Hello bruden! Kul att du hade en blogg:)

Man kan ju inte annat än ge stående ovationer för allt du målat, riktigt fina!

Men det visste jag ju redan, hittade för bara nån dag sedan när jag städade ur mitt gamla rum hos mamma teckningen du målat på mig när jag fyllde år och cow-girl tröjan du hade gjort, jag bara log:)



Ha det bäst! Kramar/Carola

2009-06-01 @ 22:38:05
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Therese

Hörrrruuuu nu är det dags du uppdaterar! ;)

2009-10-15 @ 08:44:49
Postat av: Nina

Du är verkligen sjukt duktig, skulle jag inte veta att du kan hade jag trott bilderna är photoshopade :)

får ta och spara ihop så jag kan beställa ett porträtt på Lovis, vore underbart att ha :)

2009-10-16 @ 10:40:38
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Åsa Påsa

Yo Yo Yo, Eva din toker! Vilka fantastiska målningar, du blir bara bättre och bättre!

Tänk om vi kunde ses lite oftare, vad mycket bättre världen skulle va=). Kommer du hem jul?

Puss å kram!!

2009-10-18 @ 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0